March 19, 2014

About Our Networks

— The U.S. should “counter increasingly rabid Russian propaganda” with Voice of America and Radio Free Europe.

Citations of BBG Networks

— South China Morning Post and Channel News Asia cite Radio free Asia report on dead policeman in Xinjiang.

— CBS uses RFE/RL Ukrainian Service photos for piece on Ukrainian opposition members in Crimea.

— Washington Times cites VOA report on Afghanistan suicide bomber.

— CPJ cites RFA report on March 5 self-immolation in China.

— CNN uses RFE/RL video of Ukraine recruits in training.

— Yonhap cites VOA report that Handicap International will send $1.12 million in aid to North Korea.

— Miami Herald cites Radio/TV Marti on Castro family issues.

— Ammon cites Alhurra report on Israel-Palestine talks.

— EurasiaNet excerpts RFE/RL reporting on military in Turkmenistan.

Of Interest

— The unfaithful audience.

— Contemporary Arab photography.

— Rwanda Twittergate.

— “The only things that interest me in the U.S. are Tupac Shakur, Allen Ginsberg, and Jackson Pollock. I don’t need a visa to access their work. I lose nothing.“

— More countries restricting speech or monitoring citizens online.

This entry was posted in . Bookmark the permalink. Comments are closed, but you can leave a trackback: Trackback URL.