June 16, 2014

About Our Networks

— VOA journalists offer American perspective on Bergdahl release to listeners in Pakistan.

— RFE/RL Tajik services have faced intermittent blocking over the past two years.

— Washington Post publishes a letter to the editor by Hans N. Tuch, former deputy director of VOA.

— Yahoo News refers to students in 1956 Hungary marching through streets with loudspeakers playing RFE/RL.

Citations of BBG Networks

— Forbes cites VOA reporting on American fighting for ISIS.

— Vice uses RFE/RL video from PakistanIraq and Afghanistan.

— DailyNK cites RFA reporting on possible relocation of North Korean Consular facility in Russia.

— New York Times Book Review quotes 2011 VOA interview with author Lisa See.

— KPCC cites VOA reporting on firefighter training in California.

— Rappler and VietnamNET cite VOA reporting on China-Vietnam relations.

— RT uses RFE/RL video from protest outside Russian embassy in Kyiv.

— Tibetan Review cites RFA reporting on return home of Tibetan man jailed for separatism.

— Brietbart cites VOA and RFE/RL reporting on the Muslim Tatar population in Crimea.

— Asian Correspondent cites RFA reporting on migrant deaths in Cambodia.

— A top Urdu columnist Mr. Nazir Naji from Dunya (a prominent Urdu daily) quoted VOA Urdu story on climate change.

Of Interest

— Q&A on the media crackdown in Thailand.

— Journalists injured and TV studios attacked in Brazil.

— Taliban slices fingers of 11 people for voting in election.

— Beltway provincialism.

— “Avoid killing civilians or your news will be boycotted.”

This entry was posted in . Bookmark the permalink. Comments are closed, but you can leave a trackback: Trackback URL.