July 8, 2014

About Our Broadcasters

Foreign Policy and ABC News write about the grounding of Aero Marti.

— The Pacific Standard recalls RFE/RL’s role as an essential life line for Budapesters in Communist Hungary.

— eHam.net writes about VOA’s adjustments in shortwave broadcasting.

McClatchy (newspaper chain) examines OIG findings on morale at Radio and TV Marti.

Citations of BBG Networks

— Yonhap News Agency cites VOA report on China’s humanitarian donations to North Korea.

— Vice News cites VOA interview with Ashraf Ghani Ahmadzai about the Afghan Presidential elections.

— The Rakyat Post refers to VOA report about vigilante militants fighting Boko Haram in Damboa.

— UPI.com cites VOA interview about a helicopter crash in Vietnam leaving 19 dead.

— Transitions Online quotes RFE/RL report on Russian tourists in Crimea.

— Islam News (Russian news site) refers of VOA report about India’s decision to make Sharia courts and fatwas not legally binding.

Of Interest

— Changes in mobile audiences.

— The everything bubble.

This entry was posted in . Bookmark the permalink. Comments are closed, but you can leave a trackback: Trackback URL.