July 10, 2014

About Our Broadcasters

— Asia Radio Today reminds readers of RFA’s AIB award last year.

— Phnom Penh Post reports on fallout after a diplomat’s controversial comments in RFA interview.

— Washington Examiner echoes OIG report on morale at OCB.

Citations of BBG Networks

— Korea Times cites RFA report about Pyongyang opening subway line No. 2 to foreign tourists.

— Daily NK cites VOA report on the British government’s ODA donation to North Korea.

— Transitions Online refers to RFE/RL report about the EU questioning Gazprom’s business practices.

— Yahoo News Singapore cites RFE/RL video on Afghan civilian casualties.

— EurasiaNet refers to RFE/RL report about Kyrgyzstan-Tajikistan border skirmishes, leaving one dead and five injured.

— NTD.tv cites RFA report on Hong Kong potentially becoming a money-laundering city.

— Gurtong cites VOA interview with South Sudan’s Minister of the Interior, Hon. Aleu Ayieny, about Juba curfew.

— OnIslam cites RFA interview with Uighur Muslim student about the college administration banning Ramadan practices.

— Free Muse publishes and op-ed citing VOA report on Tibetan singer, Gebey.

— Agence de presse Yonhap (French-language news site) cites RFA about UNDP financial allocations to North Korea.

— Europa Press (Spanish-language news site) refers to VOA report about the appointment of Kahlif Ahmed Ereg as Minister of security in Somalia.

— CubaNet (Spanish-language news site) cites Radio Marti interview with journalist Alexander Cambero, about the purchase of Venezuelan newspaper ‘El Universal’.

Of Interest

— The math behind tweets.

— Vox and 538 disappoint data expert.

— NPR says retweets are endorsements.

This entry was posted in . Bookmark the permalink. Comments are closed, but you can leave a trackback: Trackback URL.